آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید

ساخت وبلاگ

آلودگی هوا air-pollution

این روزها بحث آلودگی هوا در اکثر کلان‌شهرها شدت گرفته است و بجز نزولات آسمانی راهکار قطعی دیگری را برای حل این مشکل سراغ نداریم!!! مطمئناً این آلودگی بر سلامت تمام اعضای جامعه تاثیر منفی خواهد داشت. در ادامه به بررسی این تاثیر می‌پردازیم:

نتایج مطالعات یک تیم بزرگ از محققان در دانشگاه هاروارد که در مجله‌ی دیدگاه بهداشت و محیط زیست در اول ژانویه ۲۰۱۶ به چاپ رسید، نشان داد  با افزایش غلظت ذارت ریز معلق در هوا، ریسک ابتلا به بیماریهای مرتبط با بازسازی سلول‌های عصبی بیشتر می‌شود.

این نخستین مطالعه اپیدمیولوژیک درباره اثرات ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض انتشار ذرات ریزگردها(PM۲.۵ ) بر روی بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون است. دکتر ماریا نیرا، رییس بخش سلامت عمومی و محیط‌زیست در سازمان بهداشت جهانی گفت: این مطالعه تایید می‌کند که آلودگی هوا یک مشکل بهداشت عمومی و مهم است.

محققان گروه آموزشی بهداشت محیط دانشگاه هاروارد، روی اطلاعات حدود ۱۰ میلیون نفر از بیمه‌شدگان بالاتر از ۶۵ سال در ۵۰ شهر شمال شرقی ایالات متحده بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰ مطالعه کردند. آنها اثرات قرار گرفتن در معرض ذرات ریز معلق را برای کسانی که برای نخستین بار در بیمارستان به خاطر آلزایمر و پارکینسون بستری شدند، ارزیابی نمودند. سوال پیش‌روی گروه مطالعاتی این بود که آیا نوسانات غلظت ذرات ریز معلق هوا در یک سال با نوسانات بستری شدن در بیمارستان برای نخستین بار به دلیل تشخیص این بیماری‌ها مرتبط بوده است؟

محققان دریافتند که با هر بار افزایش غلظت ذرات ریز معلق هوا، افزایش معناداری از ریسک بستری شدن ناشی از این بیماری‌ها در سال مشاهده می‌شود. این افزایش ۸% برای بیماری پارکینسون و ۱۵% برای بیماری آلزایمر برآورد شده است.

همچنین بخوانید : رژیم غذایی مناسب هوای آلوده

ماریا نیرا همچنین عنوان کرد که نتایج حاصل از مطالعات واقعا ما را شگفت زده نکرد، از آنجایی که ما می‌دانستیم ذرات ریز معلق هوا با استنشاق وارد جریان خون می‌شوند. این نتایج همچنین نشان داد که ما تنها با بروز خطر سلامتی در زمان حملات حاد ناشی از آلودگی هوا مواجه نیستیم، بلکه قرارگیری در معرض آلودگی در طولانی مدت نیز خطرناک است. ما اکنون با یک نسل مواجه هستیم که در شهرهای آلوده چین و هند در حال رشد هستند که سطح آلودگی هوا در آنها به حد بی‌سابقه‌ای رسیده است. نگرانی ما برای نسل‌هایی است که در این هوای آلوده در حال رشد هستند.

در معرض ذرات ریز معلق هوا (PM۲.۵ ) قرار گرفتن در طولانی مدت با عوارض جانبی گوناگونی همراه است. در سال ۲۰۱۴، سازمان بهداشت جهانی نتایج یک مطالعه را بر روی ۷ میلیون نفر از افرادی که قبل از ۶۵ سالگی در سال ۲۰۱۲ در جهان فوت کرده بودند منتشر کرد، حدود ۶ میلیون نفر در آسیا و اقیانوسیه، بر اثر آلودگی هوا جان باخته بودند.

مطالعات دیگر نشان داد که آلودگی هوا خطر ابتلا به سکته قلبی و سکته مغزی را افزایش می‌دهد، همچنان که به طور مستقیم در سرطان و یا کاهش وزن نوزادان در هنگام تولد نیز نقش دارد.

مطالعات سم‌شناسی ارتباط بین الودگی هوا و اختلالات عصبی را تایید می‌کند. نکته‌ای که توجه به ارتباط بین آلودگی هوا و خطر ابتلا به بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون را بیشتر می‌کند این است که بنا به اظهار نظر تیم تحقیقاتی دانشگاه هاروارد، مطالعات انجام شده نیاز به یک مقیاس بزرگتری از جامعه آماری را دارد تا ابعاد این خطر بهتر تحلیل گردد.

از مجموع افراد مطالعه شده در این تحقیق، نیمی از افراد بیش از ۷۵ سال سن داشتند. محققان بیش از ۱۱۹۰۰۰ مورد بستری شدن برای بار اول در در بیمارستان برای بیماری پارکینسون، و ۲۶۰۰۰۰ مورد برای بیماری آلزایمر و بیش از ۲۰۳۰۰۰ مورد زوال عقل را شناسایی کردند. با این وجود، اطلاعات پایه پزشکی افراد عوامل ریسک فردی مانند وضعیت اقتصادی-اجتماعی، سیگار کشیدن و رژیم غذایی را در نظر نگرفته بود.

محققان تیم مطالعاتی بر این باورند که نتایج حاصل از این مطالعه، می‌تواند شروع مناسبی برای مطالعات تکمیلی دیگر باشد و علاوه بر این زنگ خطری برای اقدام در جهت کاهش آلودگی هوا در شهرهای آلوده نیز می‌باشد.



نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:45

هوش مالی Financial-intelligence

بالا بودن آی‌کیو هیچ‌وقت تضمین کننده موفقیت مالی نبوده و نخواهد بود؛ این موضوع را می‌توانید با بررسی وضعیت مالی باهوش‌ترین کسانی که می‌شناسید بررسی کنید البته هرچند استثنا نیز وجود دارد اما حقیقت امر این است که برای پولدار شدن به چیزی بیشتر از آی‌کیو نیاز دارید.

آیا می‌دانید هوش مالی چیست؟ شما یک IQ یا بهره‌ی هوشی دارید، که سرواژه‌ی intelligence quotient است، و سطح کلی هوش شما را ارزیابی می‌کند، و یک آی‌کیوی هیجانی (emotional IQ) هم دارید، که میزان توانایی‌ شما در کنترل هیجان‌هایتان را می‌سنجد. آی‌کیو یا بهره‌ی هوشی مالی شما با هوش مالی‌تان سنجیده می‌شود، این‌که شما چقدر خوب از پس مسائل مالی برمی‌آیید!

داشتن هوش مالی بالا یعنی شما بیشتر به موفقیت‌های مالی دست می‌یابید. می‌توانید هوشمندانه عمل کنید و درآمد خوبی بسازید، اما اگر هوش مالی پایینی داشته باشید یعنی شما در برابر پول‌تان غیرمسئولانه عمل می‌کنید. هوش ‌مالی بالا به معنی این است که شما تصمیمات مالی هوشمندانه‌تری اتخاذ می‌کنید و اقدامات درست‌تری برای بهبود شرایط مالی‌تان انجام می‌دهید. افراد با هوش‌مالی بالا دقیقا می‌فهمند که برای مدیریت پول‌شان چه‌کاری باید انجام دهند و از چه‌کاری اجتناب کنند.

هر شخصی می‌تواند هوش مالی‌اش را افزایش دهد. و برای انجام این ‌کار نیازی به یک دانش‌آموخته‌ی هاروارد نیست، فقط کافی است کاملا به بهبود وضعیت مالی‌تان متعهد و علاقمند باشید. صرف‌نظر از این‌که شما چگونه پول می‌سازید، می‌توانید از همین حالا هوش مالی‌تان را افزایش دهید. این‌ توصیه‌ها به شما قدرت مالی می‌بخشند. آماده هستید؟

این‌جا ۴ روش وجود دارد که با کمک آنها همین امروز می‌توانید هوش مالی‌تان را بسازید!

۱.تمرد را کنار بگذارید:

اگر شما از وظایف کاری‌تان که واقعا دوست ندارید انجام‌شان دهید سر باز زنید یا از انجام آنها تمرد و چشم‌پوشی کنید، فکر می‌کنید رییس‌تان چندوقت شما را سرکار نگه می‌دارد؟ طول نمی‌کشد، مطمئن باشید! شغل‌تان، منبع مالی و درواقع پول شما است.

وقتی شما به پول یا امور مالی خود به نحوی شایسته توجه کنید آن‌گاه می‌توانید تغییر را ببینید. ممارست برای بهبود رابطه با پول‌تان، هوش مالی شما را افزایش می‌دهد.

۲.به خودتان آموزش دهید:

به شما پیشنهاد نمی‌کنیم به دوران مدرسه برگردید تا درباره‌ی امور مالی چیزهایی بیاموزید یا در کلاس‌های آموزشی سهام و اوراق قرضه ثبت‌نام کنید. مادامی که شما می‌توانید یک مشاور موثق استخدام کنید تا در تصمیمات و انتخاب‌های مالی کمک‌تان کند، ضرورتی ندارد خودتان تمام زیر و بم سرمایه‌گذاری را بدانید. فهمیدن چگونگی تغییر راه‌های رفتاری شما با پول‌تان مهم است. توجه داشته باشید که چگونه با پول‌تان رفتار می‌کنید و روزانه چه تصمیماتی اتخاذ می‌کنید که وضع مالی‌تان را بهتر یا بدتر می‌کند. به این مسئله که فقط رفتاری را از خود بروز دهید که به نفع شماست متعهد باشید. این هوش مالی شما را افزایش می‌دهد.

۳.تفکرتان را تغییر دهید:

اغلب مواقع این تفکر ما است که در جایی که هیچ رشد فکری نداریم نگه‌مان می‌دارد. برای افزایش هوش‌مالی و احساس کامیابی مالی، طرز تفکرتان را تغییر دهید. به جای این‌که فکر کنید زندگی بدون خریدن فلان چیز گران‌قیمت برای‌تان پوچ است، بیشتر درباره‌ی ثروت ساختن بیندیشید. وقتی روی خرج کردن تمرکز کنید، هوش مالی‌تان پایین نگه داشته می‌شود، اما وقتی به این می‌اندیشید که چگونه می‌توانید پول بیشتری بسازید، هوش مالی‌تان افزایش می‌یابد و به اتخاذ تصمیماتی می‌پردازید که در پس آن تفکرتان تغییر می‌یابد. باهوش‌تر بودن یعنی هوشمندانه‌تر اندیشیدن.

۴.زمان‌تان را عاقلانه بگذرانید:

افزایش هوش مالی شامل تخصیص زمان‌تان به انجام کارهایی است که واقعا برای زندگی سالم‌تر با پول به آن نیاز دارید. برای این‌که رابطه‌تان با پول بهتر باشد نیاز دارید کارهای بهتری با پول انجام دهید. رهاسازی خودتان از بدهی‌ها، هوش مالی‌تان را افزایش می‌دهد، بنابراین خرج روزانه‌تان را شدیدا کنترل کنید. به جای این‌که منتظر بمانید و به این بیندیشید که آیا می‌توانید از پس خواسته‌هایتان برآیید، هر ماه زمانی را به این اختصاص دهید که برنامه‌ای را برای امور مالی‌تان بنویسید و دقیقا پولی را که به‌دست می‌آورید و نیز انتخاب‌هایتان برای چگونگی خرج کردن‌اش را مشخص کنید. انجام این کار قدرت کنترل بیشتر پول‌تان را به شما می‌دهد.

برای ساختن هوش مالی‌تان آماده هستید؟ شما می‌توانید. و برای انجامش نیازی به دانش‌آموختگی از هاروارد نیست. کافی است با پول‌تان هوشمندانه رفتار کنید تا بتوانید آن‌چه را که می‌خواهید، به انجام رسانید.



نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:45

مژه های بسیار بلند و فر خورده زمان و مکان خاصی دارند. لوازم آرایش مناسب برای استفاده روزمره کمی متفاوت هستند. برای یک خرید روزانه یا یک نهارخوردن ساده در خانه یک دوست، داشتن مژه های سنگین و بسیار بلند شاید صورت شما را بیش از اندازه آرایش شده و کار شده نشان دهند. بسیاری ترجیح می دهند از یک ریمل ساده تر با جلوه ای طبیعی تر برای استفاده روزانه بهره بگیرند. در ضمن باید به این موضوع توجه کرد که دنیای مد هرچه بیشتر به سمت سادگی و جلوه طبیعی صورت، در حال حرکت است.

آرایش های ساده و مدرن نسبت به آرایش های دراماتیک و تئاتری بیش تر مورد توجه هستند. بسیاری از برندهای معتبر آرایشی مانند Estee Lauder و Benefit ریمل هایی به رنگ قهوه ای، طلایی یا حتی بی رنگ ارائه داده اند. این ریمل ها را می توان به عنوان پرایمر نیز استفاده کرد. به این منظور که اگر روی آنها ریمل اصلی خود را استفاده کنید مژه هایی هر چه بلندتر و حجیم تر خواهید داشت. اما این ریمل ها انتخابی عالی برای استفاده روزمره اند و جلوه ای ساده و زیبا به مژه ها می بخشند. این ریمل ها به اندازه ای طبیعی جلوه می کنند که شاید هیج کس متوجه آرایش مژه هایتان نشود. گویی که مژه های طبیعی خودتان حالتی حجیم و زیبا به خود گرفته اند.

اگر طرفدار سبک مژه های کاملاً جداگانه هستید ریمل هایی انتخاب کنید که برس های آنها شانه هایی فاصله دار داشته باشند. حتی شانه کردن مژه ها با شانه های مخصوص مژه به تازگی پرطرفدار شده است. به هر حال به هر سبکی که علاقه دارید برای آرایش روزمره امسال سعی کنید جلوه ای مینیمال، طبیعی و تازه داشته باشید زیرا زیبایی طبیعی از بهترین گزینه های امسال است. در ادامه چند نوع از بهترین ریمل هایی که می توانید برای این منظور استفاده کنید ارائه شده است.

Benefit

این ریمل قهوه ای رنگ و مخصوص استفاده روزانه است. فرمولی بسیار سبک داشته و مژه های را به هم نمی چسباند. البته که می توانید آن به عنوان پرایمر نیز استفاده کنید.

بهتر است خیلی به اسم آن توجه نکنید زیرا استفاده از این ریمل به تنهایی نه تنها حالتی دراماتیک و تئاتری به چشمان نخواهد داد بلکه بسیار ساده جلوه می کند و قلم موی آن مخصوص جداسازی مژه ها طراحی شده است.

Perricon MD

از اسم نوشته شده روی این ریمل کاملاً مشخص است که دقیقاً چه کاری انجام می دهد. به طور کلی این برند یک خط تولید جداگانه به نام (No Make-up) راه اندازی کرده که تمام لوازم آرایشی ارائه شده در این خط تولید به قدری طبیعی هستند که گویی صورت بدون آرایش است.

این ریمل نوعی رنگ مشکی طبیعی به مژه ها می دهد که به هیچ عنوان جلب توجه نمی کند و انتخابی جالب برای جلوه طبیعی آخر هفته ها و تعطیلات است. البته که می توانید آن را به عنوان پرایمر نیز استفاده کنید.

برای خرید بهترین ریمل با برترین برندها به فروشگاه آنلاین سر بزنید.

نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 284 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:45

فال روزانه 1 بهمن

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 فروردین: همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی‌شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام‌های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می‌رساند قبول کنید. این عمر شماست، سعی کنید جنبه‌های درک و شناخت خود را تقویت کنید.

اردیبهشت: اگرچه ماده اردک‌های معروف شما همه به صف ایستاده‌اند، به نظر می‌رسد دارند آن را در فاصله انجام می‌دهند. این معنی این که شما باید تا رسیدن به موفقیت صبر داشته باشید،‌ اما بالاخره می‌دانید که آن در راه است. شما به مقداری که باور دارید از زندگی جایزه بدست می‌آورید، اما مزایای غیر مادی آن را نیز از نظر نیندازید.

خرداد: آنچه که شما را اخیرا عقب نگه داشته بود تغییر خواهد کرد به طوری که زیاد طول نمی‌کشد که مشکل شما حل خواهد شد. به طرز شگفت انگیزی، موانع از شما نشئت می‌گیرند. حتی اگر از بیرون هم موانعی بر سر راه شما معلوم باشد. ولی سعی نکنید در جست و جوی و کنکاش فیلسوفانه برای درک آنها غرق شوید. کارهای زیادی هست که باید انجام شوند. افکارتان را به وسیله کنترل اعمال تان زیر نظر بگیرید. محدود کردن فعالیت‌های غیر اصلی می‌تواند به سرعت روزتان را به مسیر خود بیندازد.

تیر: فرشته نگهبان شما امروز ممکن است به صورت یک انسان بر شما ظاهر شود، حتی ممکن است به ظاهر دوست نزدیک‌تان در بیاید. زمانی که کسی برای شما خبرهای خوبی می‌آورد نیازی نیست که به چگونگی ماجرا بخواهید پی ببرید، پول غیرقابل انتظار یا یک دعوت برای یک شب خیلی خاص. فقط مطمئن شوید که آنقدر باهوش هستید که دعوت را قبول کنید قبل از آنکه این فرصت از دست برود.

مرداد: شما می‌توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی ‌را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می‌شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه‌تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده‌ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می‌شود، پس می‌توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن‌تان راه حل وقعی را پیدا کنید.

شهریور: شما ممکن است امروز مانند دیگران تابع امیال‌تان نباشید. این به خاطر این است که شما به روش آزمون و خطا که واقع بینانه باشد، اعتقاد دارید. اما از خود انگیختگی نترسید که این می‌تواند منجر به شادی بیشتر در زندگی شما شود. به خودتان اجازه آرامش بیشتر بدهید.

مهر:موقعیت شما در خانه به نظر می‌رسد هر روز بهتر می‌شود یا، شاید، فرصتی برای شما بوجود می‌آید که زخمی ‌از خانواده را التیام ببخشید، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می‌داده‌اید و نداده‌اید، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال، کارها را انجام دهید.

آبان: امروز روزی است که می‌توانید همه آن را در اختیار داشته باشید. اگر شما برنامه ریزی کرده بودید که با خانواده‌تان در خانه استراحت کنید، می‌توانید این کاررا بکنید. اگر می‌خواستید که با دوست‌تان کاری انجام دهید،‌ این نیز ممکن است. یا می‌توانید تکالیف تعیین شده‌ای را که هنوز تمام نکرده‌اید به پایان ببرید. اگر چه ممکن است شما روزتان را در اولویت قرار دهید، خوشبختانه نیازی ندارید که که یک چیز را به جای همه چیز انتخاب کنید.

آذر: باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

دی: اینکه شما به چه سختی در حال جستجو و کنکاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد که نتوانید به کنه اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینکه سعی کنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت با ارزش‌تان را تلف کنید، فقط چیزهایی که جلوی چشم خود می‌بینید را قبول کنید. شما بعداً هم می‌توانید به این عملیات کارآگاهی خود بپردازید!!

بهمن: اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده‌اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

اسفند: کشمکش داشتن با همکاران و یا بحث و جدل کردن با رئیستان از نظر شما لزوماً کار پسندیده‌ای نیست. باوجود این اگر یک نفر سعی کند جلوی پایتان سنگ انداخته و مانع رسیدن به اهدافتان شود شما باید از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بایستید. همچنین بهتر است دلیل لجبازی و مقاومت این افراد را بفهمید. روش عاقلانه‌ای که باید در پیش بگیرید این است که با آرامش و به آهستگی کارهایتان را بکنید، بنابراین آنها دیگر کمتر از شما می‌ترسند!

نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:29

چند وقتی بود که یک فروشگاه مواد غذایی در شهرستان نکا برای مشتریان خوش حساب خود جایزه‌ای را در نظر گرفت و آن را با مستقر کردن بر روی داربست فلزی مقابل مغازه و بالای محل رفت‌وآمد عابران پیاده، به بحث بسیاری از مردم و خبر برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها تبدیل کرد.

برخورد یک کامیون که درحال حرکت رو به عقب بود با این داربست باعث شد تا این خودروی جایزه سقوط کند.

 car2car1


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:29

ماندگار و خوش‌طعم، شیرینی‌های خشک ناتلی

شیرینی به واسطه‌ی طعم خوشمزه‌ای که دارد، خوش‌یمن است و برای آدم‌ها برکت دارد. در مهمانی‌ها سینی سینی می‌چرخد و کام شیرین می‌کند و همراه لبخند و ضیافت خوشبختی دیگران می‌شود و کمتر فردی یافت می‌شود که بی‌خود و بی‌جهت و صرفا از روی سلیقه دست رد به شیرینی زده و آن را پس بزند. خیلی از آدم‌ها کافی است که پایشان را بگذارند توی قنادی‌ها. با دیدن ویترین‌های خوش رنگ و لعاب، از خود بی خود شده و دوست دارند کیلو کیلو شیرینی بخرند. شاید نوع شیرینی هم برایشان تفاوت چندانی نکند. همین که از کیفیت محصولات آن قنادی مطمئن باشند، آن‌ها را کفایت می‌کند. اما برخی دیگر هم هستند که کمی سخت‌گیری بیشتری دارند و سلیقه و ذائقه‌ی آنان، ایشان را به انتخاب نوع خاصی از شیرینی‌ها می‌کشاند.

همچنین بخوانید : میز صبحانه خود را شاهانه بچینید

به‌طور کلی می‌توان شیرینی‌ها را به دو دسته‌ی اصلی تقسیم کرد. شیرینی‌های تر و خشک. شیرینی‌های تر مانند شیرینی خامه‌ای و رولت دوره ماندگاری کوتاهی دارند و باید حتما در یخچال نگهداری شوند. زیرا هم رطوبت بالایی دارند و هم در ترکیب آن‌ها از تخم‌مرغ و خامه استفاده می‌شود. اگر شیرینی تر بیشتر از یکی دو ساعت بیرون از یخچال بماند، نباید آن را مصرف کرد زیرا احتمال زیادی دارد که آلوده به میکروب شده باشد. بدین ترتیب احتمال بروز مسمومیت را به خصوص در کودکان، سالمندان، خانم‌های باردار، بیماران دچار نقص سیستم ایمنی و کسانی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت هستند، افزایش می‌دهد.

ماندگار و خوش‌طعم، شیرینی‌های خشک ناتلی

گروه دیگر از شیرینی‌ها، شیرینی‌های خشک هستند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به شیرینی دانمارکی، شیرینی کشمشی و مافین اشاره کرد. مدت زمان نگهداری از شیرینی خشک بیشتر است و حتی حدود یک ماه می‌توان آن را در فریزر هم نگهداری کرد.

قنادی‌ها اصولا از هر دو این شیرینی‌ها در دست و بال خود دارند. بستگی دارد شما به کدام یک از آن‌ها علاقه‌ی بیشتری داشته باشید. اما اگر اولویت شما شیرینی خشک است؛ پیشنهاد می‌کنیم برای خرید آن دقت زیادی به خرج دهید. چون همان‌طور که گفتیم به خاطر مدت زمان بالاتر ماندگاری آن، قنادی‌های نامعتبر به راحتی ممکن است محصولات مانده‌ی خود را در صف اول ویترین قرار دهند. برای گریز از این ماجرا باید به قنادی معتبری مراجعه کنید که امتحان خود را در این زمینه‌ها پس داده باشد.

ماندگار و خوش‌طعم، شیرینی‌های خشک ناتلی

ما قنادی ناتلی را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از قنادی‌های قدیمی تهران که نامش ضامن کیفیت محصولاتش است. قنادی ناتلی در سبد محصولات خود 40 نوع مختلف شیرینی خشک روزانه دارد. این شیرینی‌ها به صورت روزانه تولید شده و به مشتریان وفادار و قدیمی عرضه می‌شوند. شیرینی‌هایی که به راحتی تا 48 ساعت زمان مصرف و ماندگاری دارند و به خوبی و با موفقیت از آزمون طعم و مزه‌ و کیفیت مشتربیان عبور می‌کنند.

ماندگار و خوش‌طعم، شیرینی‌های خشک ناتلی

شیرینی احری، اشترودل پنیر، اشترودل تمشک، دونات ساده، دونات کرم‌دار، براونی قالبی، دونات شکلاتی، پان شکلات، چیزکیک عسلی، چیزکیک موکا، حلقه دارچین، خانواده چاکلت براونی، ساوارین، شکری برشی، فلورانس، قرابیه، کلوچه خرمایی، کیک صبحانه دو رنگ، کیک صبحانه شکلاتی، گردویی، گیسو با خمیر فندق، مافین شکلاتی، مافین وانیلی، نارگیلی، نازک کنجدی، پادرازی، کراکر شکلات، کشمشی دیسی و دانمارکی سنتی از نمونه شیرینی‌های خشک روزانه‌ی قنادی ناتلی هستند.

شیرینی‌هایی که برشمردیم، این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید تازه‌ترین‌ها را با سلیقه خود انتخاب کنید. فقط باید سعی کنید از این گروه به اندازه مصرف روزانه خود خرید نمایید تا بر اثر ماندگی و عدم‌مصرف شیرینی‌ها طعم و مزه اصلی خود را از دست ندهند. این را هم به شما بگوییم که این شیرینی‌ها علاوه بر طعم خوش‌مزه، ظاهر شیک و جذابی نیز دارند. بنابراین می‌توانند بهترین گزینه برای روی میز شما و پذیرایی از مهمانان عزیزتان باشند.

تهیه شیرینی‌های خشک ناتلی به راحتی امکان‌پذیر است. ناتلی در سطح شهر تهران چهار شعبه دارد. شعبه مرکزی در خیابان سهروردی شمالی و سه شعبه دیگر در پاسداران، نیاوران و تهران‌پارس. همچنین شما می‌توانید برای سفارش هر کدام از شیرینی‌های خشک ناتلی به سایت این قنادی مراجعه کنید. امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین در سایت ناتلی وجود دارد. کاری راحت و بی‌دردسر. و البته مناسب برای مقابله با ترافیک و راهی برای صرفه‌جویی در وقت و زمان. این را هم بدانید که اگر در منطقه‌ی دلیوری باشید، سفارش شما به صورت رایگان به دستتان خواهد رسید.


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:14

شغل های پر درآمد job

شغل فعلی شما چیست؟ از درآمد آن راضی هستید؟ اگر از شغل فعلی خود رضایت ندارید و به دنبال گزینه‌های جدید هستید شاید بد نباشد این لیست 10 تایی از مشاغل رویایی را بخوانید.

در ادامه شما را با 10 شغل رویایی دنیا آشنا می کنیم، 10 شغلی که بسیاری از مردم جهان آرزوی داشتن آن را دارند. شما هم این شغل ها را می پسندید؟

10. خلبانی هواپیماهای غول پیکر

یکی از لذت بخش ترین و زیباترین شغل های دنیا که درآمد بسیار بالایی هم دارد خلبانی است. البته برای اینکه مدرک خلبانی بگیرید حداقل با شش سال دوره بگذرانید و تجربه بالایی کسب کنید. علاوه بر آن قدرت دید بسیار قوی یکی از شروط اصلی است. پس از اینکه متوجه شدید شرایط لازم را دارید حالا می توانید ثبت نام کنید. خلبان ها به طور متوسط سالیانه 130 هزار دلار آمریکا درآمد دارند و حتی بیشتر. خلبانی یکی از هیجان انگیزترین شغل های دنیاست، شغلی که البته مسئولیت پذیری و تعهد زیادی را می طلبد.

9. وکیل

وکالت شغلی است که همیشه محبوب بوده. در این شغل شما با گستره ای از احتمالات روبرو هستید. کاغذ بازی های بسیار و البته نجات یک بیگناه بسیار اتفاق می افتد. موفقیت در این شغل به خودتان بستگی دارد. البته بعد از سال ها کارآموزی شما دیگر به اندازه کافی برای ادامه شغلتان با تجربه شده اید. وکلای حرفه ای به طور سالیانه 134 هزار دلار درآمد دارند که ممکن است بیشتر هم باشد. وکالت شغلی است که نیازمند مهارت هایی مثل توانایی برقرار کردن ارتباط با دیگران، انگیزه و کاریزمای قابل توجه است.

8. مدیر سیستم های اطلاعاتی و کامپیوتری

کار کردن در زمینه فناوری اطلاعات هم باید خیلی جالب باشد. البته شما ازهمان ابتدا نمی توانید مدیر باشید، این اتفاق زمان بر است. صبور باشید و انگیزه خود را حفظ کنید. مدیران فناوری اطلاعات سالیانه 136 هزار دلار درآمد دارند.

7. مدیریت در علوم طبیعی

شما هم می توانید در یک نهاد علمی تبدیل به مدیر موفقی در زمینه هایی مثل شیمی، زیست شناسی و فیزیک شوید. یکی از مزایای شغل هایی که در زمینه علمی تخصص لازم دارند این است که شما گستره قابل توجهی برای ادامه شغل خود خواهید داشت. شما می توانید در یک اداره دولتی کار کنید، می توانید استاد دانشگاه باشید و یا محقق باشید. در آمریکا متوسط درآمد برای افرادی که شغل هایی این چنینی دارند حدود 136 هزار و 450 دلار در سال است.

6. بازاریاب

این شغل نیازمند داشتن ارتباطات قوی، خلاقیت و انگیزه کافی است. این روزها بازاریابی به ساده ترین راه برای کسب درآمد تبدیل شده است. شما به عنوان یک بازاریاب فرصت های زیادی در پیش رو خواهید داشت به خصوص اگر در آمریکا زندگی کنید. بازاریاب ها حتی از طریق آنلاین هم می توانند پول زیادی به دست بیاورند. بازاریاب های حرفه ای سالیانه 137 هزار دلار و بیشتر درآمد دارند.

5. مهندسی معماری

این شغل نیازمند این است که شما پیش از وارد شدن به دانشگاه فیزیک و ریاضی تان در حد عالی باشد و علاوه بر آن از دقت و انگیزه هم برخوردار باشید. حتما می دانید که حداقل چهار سال هم تحصیل در دانشگاه لازم است. پیش از آنکه به یک مهندس پردرآمد تبدیل شوید باید مدت ها تجربه اندوزی و کارآموزی کنید. مهندس معماری های حرفه ای سالیانه 138 هزار و 720 دلار به دست می آورند.

4. مهندسی نفت

اشتغال به عنوان یک مهندس نفت به این معناست که شما در یکی از چهار شغل پردرآمد دنیا اشتغال دارید. مهندسان نفت سالیانه 139 هزار دلار و بیشتر به دست می آورند. حداقل چهار سال تحصیلات و حضور آزمایشی در پروژه های بسیار سنگین و وقت گیر نیازمند فرآیندی است که شما را تبدیل به یک مهندس پردرآمد می کند.

3. مدیر ارشد اجرایی

این روزها هر فردی رویایی شغل عالی ، پول و مقام دارد. هر کسی می خواهد رییس و کارفرما شود. اگر کسی بخواهد مدیر اجرایی باشد باید سخت تلاش کند اما در مقابل درآمد فوق العاده ای به دست خواهد آورد. آینده شغلی در این زمینه شاید ارتباط زیادی با نوع رشته تحصیلی شما نداشته باشد اما باید اعتماد به نفس فوق العاده ای داشته باشید. مدیران در طول سال حداقل 180 هزار دلار درآمد دارند.

2. دندانپزشک

یک شغل رویایی و پردرآمد. شغلی که با دندان و دهان و لثه سرکار دارد. شغلی که پر از پول است. حداقل سالی 171 هزار رقمی است که دندانپزشکان به جیب می زنند. این شغل نیازمند حداقل هفت سال تحصیل است. ابتدا شما در مطب دیگران کار می کنید اما بعدا آنقدر پول به جیب می زنید که مطب خودتان را دایر می کنید.

1. پزشکی

می رسیم به پله نخست. به شغلی که نیازمند تحمل سختی های بسیار زیادی بر سر راه تحصیل است. پزشکان بی بروبرگرد در رتبه نخست رویایی ترین شغل های دنیا قرار می گیرند. نزدیک به 200 هزار دلار در سال رقم اصلا کمی نیست.

نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:30

هنر، حد و مرز ندارد و در هر زمینه‌ای می‌تواند نمایان شود، اینبار تصاویری از هنرنمایی بسیار زیبا بر روی مداد را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که خالق آن توانسته است با ظرافت خاصی طرح برج معروف مالزی را بر روی نوک مداد پیاده کند.

همچنین ببینید : ساخت مجسمه های شکفت انگیز با نوک مداد

هنرنمایی نوک مداد

هنرنمایی نوک مدادPencil-art هنرنمایی نوک مداد


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 306 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:30

گلوریا هاردی ملیتی ایرانی- فرانسوی دارد و نقش رها در سریال کیمیا را بر عهده دارد.

طبق اخبار منتشر شده، این بازیگر ایرانی- فرانسوی همسر ساعد سهیلی بازیگر جوان و عروس سعید سهیلی کارگردان سینما است.

عکس زیر این زوج جوان را در کنسرت محسن یگانه نشان می دهد.

گلوریا هاردیگلوریا هاردی


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 405 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 13:20

افسانۀ اَبَرانسان‌هایی که هیچ چیز آنها را از پا در نمی‌آورد را بارها شنیده‌ایم، اما آیا چنین چیزی در دنیای واقعی نیز ممکن است؟

اولیویا فرانس‌ورثِ هفت ساله که در هادرزفیلدِ انگلیس زندگی می‌کند، چیزی از یک اَبَرانسان کم ندارد؛ او نه گرسنه و خسته می‌شود و نه حتی درد را احساس می‌کند.

اگرچه اولیویا در ظاهر همانند سایر هم سن و سالانش به نظر می‌رسد، اما پزشکان او را به خاطر قابلیت‌های منحصر به فردش «دخترِ مصنوعی» نامیده‌اند.

او دچار نوعی اختلال عجیب و کروموزومی است که دانشمندان تا امروز حتی نتوانسته‌اند نامی برای آن پیدا کنند.

ظاهراً اولیویا تنها کسی در جهان است که هر سه علامت را با هم دارد.

نیکی، مادر اولیویا می‌گوید دخترش حتی با یک اتومبیل تصادف کرده اما صدمه‌ای ندیده است.

نیکی می‌گوید: «خودرو در خیابان با اولیویا تصادف کرد و چندین متر او را روی زمین کشید، خیلی وحشتناک بود، من و دیگر بچه‌هایم فریاد می‌کشیدیم، اما او برخاست و به سوی من دوید و فقط پرسید “چه شده؟”»

مادر این کودک هفت ساله می‌گوید او می‌تواند سه روز بدون حتی لحظه‌ای چُرت زدن فعالیت کند و افزون بر آن حتی نیازی به غذا خوردن ندارد.

نیکی می‌گوید از نظر او فرزندش کاملاً طبیعی است، چرا که اولیویا نیز خودش را غیرطبیعی نمی‌داند.

با این وجود، مادر اولیویا تمایل دارد دلیل اصلی وجود چنین علائمی در دخترش را بداند و پزشکان نیز هنوز در حال بررسی این مورد نادر هستند.

نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 13:20

 عکس هایی از ماشین عروس خاص که توسط یک تیونر روسی طراحی شده است در فضای مجازی دست به دست می شود.

یک تیونر خلاق روسی این لیموزین رویایی را برای یک عروس داماد طراحی کرده است.

گفته می شود این ماشین عروس قرار است به سایر زوج هایی که دلشان یک ماشین عروس خیلی خاص می خواهد اجاره داده شود.

311866_708

311860_395


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:19

مقامات انگلیس اعلام کردند موفق شدند هویت دومین تروریست این کشور را که در فیلم تبلیغاتی اخیر داعش همراه با 5 نفر دیگر اقدام به اعدام زندانیان می کند، شناسایی کنند.

افشای هویت غول داعش (+عکس)

روزنامه “میل آن ساندی” روز گذشته اعلام کرد این فرد “محمد رضا حقی” (35 ساله) است که در فیلم تبلیغاتی اخیر داعش که دو هفته پیش منتشر شد، همراه با 5 فرد دیگر که نقاب به صورت دارند، حضور دارد.

افشای هویت غول داعش (+عکس)

در ویدیوی اخیر داعش “سیذارتا دهار،” کارمند سابق فروش در لندن که لقب “جان جدید داعش” لقب گرفته و دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس را تهدید به انجام عملیات تروریستی کرده بود نیز حضور دارد. دستگاه های اطلاعاتی انگلیس اعلام کردند فرد بلند قدی که در کنار جان جدید داعشی ایستاده، و غول نامیده می شود، حقی نام دارد.

نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:19

قصر کستلو دی سامزانو (Castello Di Sammezzano) یکی از رنگی ترین و جذاب ترین قصرها در تپه های توسکان در شمال ایتالیا است که بیش از 400 سال پیش ، در سال 1605 ، ساخته شده و بیش از بیست سال است که خالی مانده است.

این قصر در قرن 17 توسط هنرمندی اسپانیایی طراحی شد که طرح اولیه آن سبکی مراکشی داشت اما بعدها در قرن 19 به سبکی عربی، که امروزه می بینیم، بازسازی شد. این قلعه 365 اتاق (به عنوان تعداد روزهای سال) دارد که نام هر اتاق با اتاق دیگر متفاوت است.

قصر رنگارنگ ایتالیاقصر رنگارنگ ایتالیاقصر رنگارنگ ایتالیاقصر رنگارنگ ایتالیا

نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 295 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 3:55

فال روزانه 30 دی

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فرودین: شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.

اردیبهشت: این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شايد در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

خرداد: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

تیر: شما امروز می‌توانید به اوج موفقیت برسید، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتما فعالیت‌های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت‌های قدیمی خود را حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری‌ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می‌شود. انتخاب در دستان خود شماست!

مرداد: شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

شهریور: شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خود را بکنید، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد، آن وقت فایده این همه تلاش‌تان چه خواهد بود؟!! سياره بخت تان يعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. به جای اینکه سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از اینکه نوع نگرش و بینش‌تان بهتر شد، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید.

مهر: شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

آبان: برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

آذر: هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

دی: امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

بهمن: شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

اسفند: امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 3:55

کیک چای سبز متفاوت و افسانه‌ای

مصرف چای ریشه‌ای افسانه‌ای دارد و قدمت آن به حدود چهار هزار سال قبل برمی‌گردد. چای نوشیدنی محبوب بسیاری از آدم‌های کره خاکی، انواع و مدل‌های مختلفی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها چای سبز است. قصه‌ها می‌گویند چای سبز برای اولین بار در 2737 سال قبل از میلاد و در طول سلطنت امپراتور Shennong دم شده و مصرف می‌شد. چینی‌ها معتقدند چای سبز برای سلامتی بدن مفید است. این تاثیر مثبت موردی است که پزشکان و متخصصان نیز بر آن صحه می‌گذارند.

چای سبز از برگ چای سیاه و سبز و در اصل از جوانه‌ها و گلبرگ‌های تازه گیاه چای، تولید می‌شود. گرچه این چای ریشه در کشور چین دارد اما این نوشیدنی مطبوع به دیگر کشورها نیز صادر شد و مصرف آن در کل جهان گسترش پیدا کرد. چای سبز انواع مختلفی دارد و دوست‌داران مخصوص خود را نیز دارد.

مطبوع طبع واقع شدن چای سبز باعث شد مواد غذایی دیگری که ماده اصلی تشکیل دهنده آن‌ها این چای است نیز مورد توجه قرار بگیرند و نمونه‌های مختلف آن‌ها تهیه شوند. یکی از این خوراکی‌های خوشمزه کیک چای سبز است. کیکی که مانند چای آن طرفداران پروپا قرص خود را دارد.

کیک چای سبز معمولا کیکی نرم با رنگی روشن است و شیرینی مطبوعی دارد. به خصوص وقتی که این شیرینی در کنار ترشی طعم چای سبز قرار می‌گیرد. این کیک خوش رایحه را غالبا با استفاده از خامه می‌پوشانند و البته خامه‌ی آن را به رنگ سبز درمی‌آورند. همان‌طور که گفتیم این کیک عطر و طعم چای سبز را دارد و دسر متفاوتی محسوب می‌شود.

c2

تهیه این کیک کار سختی نیست. اگر می‌توانید کیک ساده‌ی اسفنجی درست کنید، از پس تهیه کیک چای سبز هم برخواهید آمد. فقط کافی است موقع تهیه‌ی خمیر کیک، پودر چای سبز را با آرد و بیکینگ پودر مخلوط کنید. باید دقت کنید در صورتی که پودر چای سبز به صورت آماده در دسترس نداشتید، می‌توانید چای سبز را آسیاب کرده و دو تا سه بار از الک ریز رد کنید تا پودر نرمی به دست بیاورید. سپس از همین پودر استفاده کنید.

برخی مواقع قنادها از شربت چای سبز نیز برای این کیک استفاده می‌کنند. چای صاف شده را به همراه پودرقند داخل كاسه‌ای می‌ریزند و روی شعله اجاق گاز قرار می‌دهند. بعد از 5 دقيقه حرارت، شربت رقيقي به دست می‌آید. سپس وقتی که کیک را از فر خارج کردند، صبر می‌کنند تا  کیک از حرارت بيفتد. در انتها شربت را به صورت گرم و به آرامي روي كيك می‌ریزند.

کیک چای سبز

اما خیلی از افراد ترجیح می‌دهند کیک مطبوع خود را به صورت آماده تهیه کنند. ولی کیک چای سبز به خاطر طعم متفاوتی که دارد در تمامی قنادی‌ها پیدا نمی‌شود. حالا تصور کنید که به یک کافه رفته‌اید. کافه‌ای که توی منوی خود کیک چای سبز دارد. شما هم که عاشق طعم چای سبز. از خوشحالی بال درخواهید آورد. برند کیک تی‌اس جز محدود برندهای تولید شیرینی و کیک در ایران است که در سبد محصولات خود این کیک خوشمزه و منحصربه‌فرد را نیز دارد. این برند، کیک گرین تی یا همان چای سبز را از کیک اسفنجی گرین تی (چای سبز) و toping chocolate درست می‌کند.

کیک تی‌اس برندی است که شیرینی و کیک‌های موردنیاز بسیاری از کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، بوفه‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و تالارهای جشن و مهمانی را در سطح شهر تهران تامین می‌کند.

البته این بدین معنی نیست که اگر شما صاحب این کسب و کارها نیستید امکان تهیه کیک‌ها و شیرینی‌های تی‌اس را ندارید. شما می‌توانید به قنادی ناتلی در خیابان سهروردی شمالی مراجعه کنید. این قنادی کلیه محصولات این برند را عرضه می‌کند. همچنین شما می‌توانید به سایت ناتلی مراجعه کنید و از طریق این سایت کیک چای سبز موردعلاقه‌ی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر در منطقه دلیوری هم باشید که ارسال سفارش شما به صورت رایگان انجام خواهد شد.

کیک چای سبز تی‌اس علاوه بر طعم معرکه و منحصربه‌فرد خود، ظاهر متشخص و گشاده‌رویی نیز دارد. کیکی به رنگ سبز. پوشیده شده با ژله و خرده‌های ریز چای سبز. همراه با بافتی نرم و ترد. فرصت امتحان کردن طعم بی‌نظیر آن را از دست ندهید.



نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 246 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 3:55

آلامتوکیک چای سبز متفاوت و افسانه‌ایفال روزانه : فال امروز 30 دیرنگارنگ‌ترین قصر اروپا در ایتالیا+عکسگریم جالب دختر 3 ساله، او را ستاره کرد!+عکسقطاری که 3 سال فقط بخاطر 1 مسافر فعال بود!با قدیمی‌ترین مسجد ایران آشنا شوید+عکس۱۲ راز چربی سوزی

http://www.alamto.com آلامتو پورتالی جامع برای تمامی ایرانیان,سرگرمی,عکس خنده دار,بازی آنلاین,کلیپ موبایل,فال روزانه,اس ام اس روز,دانلود نرم افزار,موبایل,آندروید,عکس,اس ام اس عاشقانه,پزشکی Tue, 19 Jan 2016 12:58:41 +0000 fa-IR hourly 1 http://wordpress.org/?v=4.3.2 http://www.alamto.com/green-tea-cake.html http://www.alamto.com/green-tea-cake.html#Idea Tue, 19 Jan 2016 12:58:41 +0000 http://www.alamto.com/?p=120834 کیک چای سبز

کیک چای سبز متفاوت و افسانه‌ای

مصرف چای ریشه‌ای افسانه‌ای دارد و قدمت آن به حدود چهار هزار سال قبل برمی‌گردد. چای نوشیدنی محبوب بسیاری از آدم‌های کره خاکی، انواع و مدل‌های مختلفی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها چای سبز است. قصه‌ها می‌گویند چای سبز برای اولین بار در 2737 سال قبل از میلاد و در طول سلطنت امپراتور Shennong دم شده و مصرف می‌شد. چینی‌ها معتقدند چای سبز برای سلامتی بدن مفید است. این تاثیر مثبت موردی است که پزشکان و متخصصان نیز بر آن صحه می‌گذارند.

چای سبز از برگ چای سیاه و سبز و در اصل از جوانه‌ها و گلبرگ‌های تازه گیاه چای، تولید می‌شود. گرچه این چای ریشه در کشور چین دارد اما این نوشیدنی مطبوع به دیگر کشورها نیز صادر شد و مصرف آن در کل جهان گسترش پیدا کرد. چای سبز انواع مختلفی دارد و دوست‌داران مخصوص خود را نیز دارد.

مطبوع طبع واقع شدن چای سبز باعث شد مواد غذایی دیگری که ماده اصلی تشکیل دهنده آن‌ها این چای است نیز مورد توجه قرار بگیرند و نمونه‌های مختلف آن‌ها تهیه شوند. یکی از این خوراکی‌های خوشمزه کیک چای سبز است. کیکی که مانند چای آن طرفداران پروپا قرص خود را دارد.

کیک چای سبز معمولا کیکی نرم با رنگی روشن است و شیرینی مطبوعی دارد. به خصوص وقتی که این شیرینی در کنار ترشی طعم چای سبز قرار می‌گیرد. این کیک خوش رایحه را غالبا با استفاده از خامه می‌پوشانند و البته خامه‌ی آن را به رنگ سبز درمی‌آورند. همان‌طور که گفتیم این کیک عطر و طعم چای سبز را دارد و دسر متفاوتی محسوب می‌شود.

c2

تهیه این کیک کار سختی نیست. اگر می‌توانید کیک ساده‌ی اسفنجی درست کنید، از پس تهیه کیک چای سبز هم برخواهید آمد. فقط کافی است موقع تهیه‌ی خمیر کیک، پودر چای سبز را با آرد و بیکینگ پودر مخلوط کنید. باید دقت کنید در صورتی که پودر چای سبز به صورت آماده در دسترس نداشتید، می‌توانید چای سبز را آسیاب کرده و دو تا سه بار از الک ریز رد کنید تا پودر نرمی به دست بیاورید. سپس از همین پودر استفاده کنید.

برخی مواقع قنادها از شربت چای سبز نیز برای این کیک استفاده می‌کنند. چای صاف شده را به همراه پودرقند داخل كاسه‌ای می‌ریزند و روی شعله اجاق گاز قرار می‌دهند. بعد از 5 دقيقه حرارت، شربت رقيقي به دست می‌آید. سپس وقتی که کیک را از فر خارج کردند، صبر می‌کنند تا  کیک از حرارت بيفتد. در انتها شربت را به صورت گرم و به آرامي روي كيك می‌ریزند.

کیک چای سبز

اما خیلی از افراد ترجیح می‌دهند کیک مطبوع خود را به صورت آماده تهیه کنند. ولی کیک چای سبز به خاطر طعم متفاوتی که دارد در تمامی قنادی‌ها پیدا نمی‌شود. حالا تصور کنید که به یک کافه رفته‌اید. کافه‌ای که توی منوی خود کیک چای سبز دارد. شما هم که عاشق طعم چای سبز. از خوشحالی بال درخواهید آورد. برند کیک تی‌اس جز محدود برندهای تولید شیرینی و کیک در ایران است که در سبد محصولات خود این کیک خوشمزه و منحصربه‌فرد را نیز دارد. این برند، کیک گرین تی یا همان چای سبز را از کیک اسفنجی گرین تی (چای سبز) و toping chocolate درست می‌کند.

کیک تی‌اس برندی است که شیرینی و کیک‌های موردنیاز بسیاری از کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، بوفه‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و تالارهای جشن و مهمانی را در سطح شهر تهران تامین می‌کند.

البته این بدین معنی نیست که اگر شما صاحب این کسب و کارها نیستید امکان تهیه کیک‌ها و شیرینی‌های تی‌اس را ندارید. شما می‌توانید به قنادی ناتلی در خیابان سهروردی شمالی مراجعه کنید. این قنادی کلیه محصولات این برند را عرضه می‌کند. همچنین شما می‌توانید به سایت ناتلی مراجعه کنید و از طریق این سایت کیک چای سبز موردعلاقه‌ی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر در منطقه دلیوری هم باشید که ارسال سفارش شما به صورت رایگان انجام خواهد شد.

کیک چای سبز تی‌اس علاوه بر طعم معرکه و منحصربه‌فرد خود، ظاهر متشخص و گشاده‌رویی نیز دارد. کیکی به رنگ سبز. پوشیده شده با ژله و خرده‌های ریز چای سبز. همراه با بافتی نرم و ترد. فرصت امتحان کردن طعم بی‌نظیر آن را از دست ندهید.

The post کیک چای سبز متفاوت و افسانه‌ای appeared first on آلامتو.

]]> http://www.alamto.com/green-tea-cake.html/feed 0 http://www.alamto.com/30-day-daily-omen.html http://www.alamto.com/30-day-daily-omen.html#Idea Tue, 19 Jan 2016 11:30:55 +0000 http://www.alamto.com/?p=45238 daily-omen

فال روزانه 30 دی

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فرودین: شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.

اردیبهشت: این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شايد در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

خرداد: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

تیر: شما امروز می‌توانید به اوج موفقیت برسید، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتما فعالیت‌های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت‌های قدیمی خود را حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری‌ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می‌شود. انتخاب در دستان خود شماست!

مرداد: شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

شهریور: شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خود را بکنید، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد، آن وقت فایده این همه تلاش‌تان چه خواهد بود؟!! سياره بخت تان يعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. به جای اینکه سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از اینکه نوع نگرش و بینش‌تان بهتر شد، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید.

مهر: شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

آبان: برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

آذر: هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

دی: امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

بهمن: شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

اسفند: امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

The post فال روزانه : فال امروز 30 دی appeared first on آلامتو.

]]> http://www.alamto.com/30-day-daily-omen.html/feed 1 http://www.alamto.com/castello-di-sammezzano-italy.html http://www.alamto.com/castello-di-sammezzano-italy.html#Idea Tue, 19 Jan 2016 07:59:31 +0000 http://www.alamto.com/?p=120816 قصر رنگارنگ ایتالیا

قصر کستلو دی سامزانو (Castello Di Sammezzano) یکی از رنگی ترین و جذاب ترین قصرها در تپه های توسکان در شمال ایتالیا است که بیش از 400 سال پیش ، در سال 1605 ، ساخته شده و بیش از بیست سال است که خالی مانده است.

این قصر در قرن 17 توسط هنرمندی اسپانیایی طراحی شد که طرح اولیه آن سبکی مراکشی داشت اما بعدها در قرن 19 به سبکی عربی، که امروزه می بینیم، بازسازی شد. این قلعه 365 اتاق (به عنوان تعداد روزهای سال) دارد که نام هر اتاق با اتاق دیگر متفاوت است.

قصر رنگارنگ ایتالیاقصر رنگارنگ ایتالیاقصر رنگارنگ ایتالیاقصر رنگارنگ ایتالیا

The post رنگارنگ‌ترین قصر اروپا در ایتالیا+عکس appeared first on آلامتو.

]]> http://www.alamto.com/castello-di-sammezzano-italy.html/feed 0 http://www.alamto.com/news-120813.html http://www.alamto.com/news-120813.html#Idea Tue, 19 Jan 2016 07:47:42 +0000 http://www.alamto.com/?p=120813 روئی

دختری به نام روئی (Roey) که خاله اش سامانتا پارسونز (Samantha Parsons) 18 ساله اهل اوهایو گریمش کرده و عکسش را در توییر منتشر نموده بود، یک شبه تبدیل به یک ستاره در فضای مجازی شد.

سامانتا در حال نگهداری از خواهر زاده اش بود که کودک، او را در حال آرایش کردن دید و خواست تا خاله اش او را هم آرایش کند. سامانتا می گوید " هر دفعه که من او را آرایش می کنم، او هیچ وقت از گونه های سرخ و خط چشم راضی نیست. این آرایش در کل شش دقیقه طول کشید و بعد از گرفتن چند عکس او را به جلوی آینه بردم تا خود را ببیند ولی او به محض دیدن خودش دست من را گرفت و شروع به گریه کردن کرد. ازش پرسیدم که چرا ناراحت شده و او گفت که از دیدن خودش ترسیده است. پس ما ارایش صورتش را شستیم. البته در وسط شستن صورتش او تصمیم گرفت که نمی خواهد ارایشش را بشوید و می خواهد در نقش یک دانشمند دیوانه بازی کند، آن روز گذشت."

روئی

بعد از آن سامانتا عکس ها را در توییتر منتشر کرد. او می گوید:" من چندتا از عکس ها را منتشر کردم بدون اینکه انتظار چنین چیزی را داشته باشم، بعد گوشی من تمام مدت زنگ می زد، باورم نمی شد که این عکس ها انقدر مورد توجه قرار بگیرند."

پستی که سامانتا در توییتر منتشر کرده 39 هزار بار ریتوییت شده و 52 هزار لایک گرفته، پست هایی که این عکس ها را کپی کرده اند نیز تا 18 هزار ریتوییت و 40 هزار لایک داشته اند.

The post گریم جالب دختر 3 ساله، او را ستاره کرد!+عکس appeared first on آلامتو.

]]> http://www.alamto.com/news-120813.html/feed 0 http://www.alamto.com/news-120806.html http://www.alamto.com/news-120806.html#Idea Tue, 19 Jan 2016 07:11:02 +0000 http://www.alamto.com/?p=120806

یکی از ایستگاه های قطار شرکت کامی ژاپن، علیرغم ضرردهی، سه سال است که برای رساندن فقط یک دانش‌آموز به مدرسه و بازنماندن وی از تحصیل، تعطیل نمی شود.

ایستگاه قطار شرکت کامی در جزیره هوکائیدو واقع در شمالی ترین نقطه ژاپن، زمانی بسیار فعال بوده است. اما در سالهای اخیر تعداد افرادی که به این منطقه رفت و آمد می کردند به شدت کاهش یافت. در نهایت فقط یک نفر باقی ماند که به طور منظم از این خط دو ایستگاهی به طور منظم استفاده می کند: یک دختر دبیرستانی.برنامه حرکت قطار با برنامه این دانش آموز تنظیم شده است.

سه سال پیش، اوضاع راه آهن ژاپن که مدیریت این خط را بر عهده دارد تغییر کرد. اگر این خط تطیل می شد، دختری که برای رفت و برگشت به مدرسه هر روز از آن استفاده می کردف با مشکل مواجه می شد. به خاطر همین موضوع، سه سال تمام، این خط با زیاندهی به کار خود ادامه داد. ساعات ورود و خروج قطار در این خط بر اساس برنامه مدرسه آن دختر تنظیم شده است.

این دختر که نامش اعلام نشده قرار است در ماه مارس فارغ التحصیل شود که به محض فارغ التحصیلی او این خط نیز به فعالیت خود خاتمه خواهد داد. در چند وقت اخیر در نواحی اطراف این ایستگاه ۲۰ خط قطار تعطیل شده است. جمعیت سالمند ژاپن در این باره می گویند که دولت ژاپن نه سالمندان را نادیده می گیرد و نه جوانان را.

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز

The post قطاری که 3 سال فقط بخاطر 1 مسافر فعال بود! appeared first on آلامتو.

]]> http://www.alamto.com/news-120806.html/feed 0 http://www.alamto.com/the-oldest-mosque-in-iran.html http://www.alamto.com/the-oldest-mosque-in-iran.html#Idea Tue, 19 Jan 2016 07:03:11 +0000 http://www.alamto.com/?p=120797

کسانی که قصد سفر و گردش را دارند حتماً توجه خود را به ایرانگردی معطوف کنند؛ جاذبه های توریستی این سرزمین پهناور آنقدر زیاد است که می‌تواند تا چندین سال عطش شما برای گردشگری را رفع کند.

در شهرستان یزد و در بخش مرکزی روستای فهرج، مسجدی واقع شده که نگاه هر توریستی را به خودش جلب می کند. اینجا بنایی کاهگلی است که خاطرات تاریخی بسیاری را در دل خود دارد.

قدمت «مسجد جامع فهرج» که به «مسجد کهن» معروف است، به قرن اول هجری قمری می رسد و معماری آن نشان می دهد که این مسجد در دوره ساسانیان ساخته شده. این بنا سال هاست که با عنوان قدیمی ترین مسجد ایران معروف است.

در روستای قهرج از توابع مهریز استان یزد، در دل کویر و در کنار راه اصلی یزد - بافق، مناره های کاهگلی در زیر نور خورشید، در همان نگاه اول نظر هر توریستی را به خودش جلب می کند. رد مناره ها را که می گیریم به یک مسجد می رسیم؛ بنای مربعی شکل که در میان بومی های این منطقه به «حسینیه» نیز معروف است.

در ورودی مسجد در سمت جنوب غربی عمارت قرار دارد و دو در ورودی دیگر که یکی باز و دیگری مسدود است، در سمت شرقی مسجد قرار گرفته اند.

فهرج، قدیمی ترین مسجد ایران

فهرج، قدیمی ترین مسجد ایران

فهرج، قدیمی ترین مسجد ایران

فهرج، قدیمی ترین مسجد ایران

شبستان مسجد و هر دو سمت شرقی - غربی آن در امتداد رواق قرار دارد و به وسیله طاق های گهواره ای پوشیده شده اند. قدیمی ترین مسجد ایران، در آذر ماه 1349 به شماره 906 به عنوان اثر ملی ایران به ثبت رسیده است.

فضای کلی مسجد از یک شبستان و رواقی به دور یک حیاط مرکزی، تشکیل شده. این شبستان دو دهانه دارد که در آن فرش پهن می کنند، هر دهانه شبستان، یک قوس نیزه دار دارد، عرض دهانه های میانی شبستان، شباهت زیادی به عرض دهانه های میانی مسجد تاری دامغان دارد و کمی پهن تر از دو دهانه مجاورش است. این بزرگی دهانه میانی، در سمت قبله، نشان دهنده محراب است.

ارتفاع شبستان به عنوان مهمترین بخش مسجد، از سایر بخش های آن بیشتر است، حیاط این مسجد کاملا مربع نیست و بخش شمالی اندکی از بخش جنوبی پهن تر است.

جلوتر ستون های مستطیلی شکلی را در شبستان مسجد وجود دارد که هر گوشه آنها، ستونک های تزئینی دارد، جزییات ستون ها باعث شده پژوهشگران این مسجد را شبیه مساجدی چون مسجد «احمد ابن طولون» و «مسجد حکیم» که هر دو در قاهره ساخته شده اند بدانید، البته جالب است بدانید نمونه دیگری از این ستون ها در مسجد جامع میبد و مسجد کوشک در فردوس خراسان نیز پیدا شده است.

قدمت مساجد معمولا با توجه به ساختار و معماری محراب شان تعیین می شود. سراغ محراب قدیمی ترین مسجد ایران می روم، یک محراب گچی در انتهای دهانه میانی شبستان بر روی دیوار قبله قرار دارد که عرضش 2 متر و 32 سانتیمتر و ارتفاعش 3 متر و 24 سانتیمتر است.

کمی جلوتر یک محراب کوچک، در سمت غربی محراب اصلی دیده می شود، این محراب گچی است و در فاصله خیلی کمی از محراب اصلی قرار دارد.

یکی دیگر از مواردی که در این عمارت وجود دارد و باعث می شود نفس هر محققی با دیدنش در سینه حبس شود، پنجره ای مستطیل شکل است که در درون یک قاب تزئینی چند پره در مقابل محراب و در زیر طاق دیده می شود. جالب اینجاست که شبیه همین قاب را محققان در بقایای مسجد بزرگ المتوکل در سامرا ثبت کرده اند.

The post با قدیمی‌ترین مسجد ایران آشنا شوید+عکس appeared first on آلامتو.

]]> http://www.alamto.com/the-oldest-mosque-in-iran.html/feed 0 http://www.alamto.com/12-laws-fat-buing.html http://www.alamto.com/12-laws-fat-buing.html#Idea Tue, 19 Jan 2016 06:12:47 +0000 http://www.alamto.com/?p=91681

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:38

کیک چای سبز متفاوت و افسانه‌ای

مصرف چای ریشه‌ای افسانه‌ای دارد و قدمت آن به حدود چهار هزار سال قبل برمی‌گردد. چای نوشیدنی محبوب بسیاری از آدم‌های کره خاکی، انواع و مدل‌های مختلفی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها چای سبز است. قصه‌ها می‌گویند چای سبز برای اولین بار در 2737 سال قبل از میلاد و در طول سلطنت امپراتور Shennong دم شده و مصرف می‌شد. چینی‌ها معتقدند چای سبز برای سلامتی بدن مفید است. این تاثیر مثبت موردی است که پزشکان و متخصصان نیز بر آن صحه می‌گذارند.

چای سبز از برگ چای سیاه و سبز و در اصل از جوانه‌ها و گلبرگ‌های تازه گیاه چای، تولید می‌شود. گرچه این چای ریشه در کشور چین دارد اما این نوشیدنی مطبوع به دیگر کشورها نیز صادر شد و مصرف آن در کل جهان گسترش پیدا کرد. چای سبز انواع مختلفی دارد و دوست‌داران مخصوص خود را نیز دارد.

مطبوع طبع واقع شدن چای سبز باعث شد مواد غذایی دیگری که ماده اصلی تشکیل دهنده آن‌ها این چای است نیز مورد توجه قرار بگیرند و نمونه‌های مختلف آن‌ها تهیه شوند. یکی از این خوراکی‌های خوشمزه کیک چای سبز است. کیکی که مانند چای آن طرفداران پروپا قرص خود را دارد.

کیک چای سبز معمولا کیکی نرم با رنگی روشن است و شیرینی مطبوعی دارد. به خصوص وقتی که این شیرینی در کنار ترشی طعم چای سبز قرار می‌گیرد. این کیک خوش رایحه را غالبا با استفاده از خامه می‌پوشانند و البته خامه‌ی آن را به رنگ سبز درمی‌آورند. همان‌طور که گفتیم این کیک عطر و طعم چای سبز را دارد و دسر متفاوتی محسوب می‌شود.

c2

تهیه این کیک کار سختی نیست. اگر می‌توانید کیک ساده‌ی اسفنجی درست کنید، از پس تهیه کیک چای سبز هم برخواهید آمد. فقط کافی است موقع تهیه‌ی خمیر کیک، پودر چای سبز را با آرد و بیکینگ پودر مخلوط کنید. باید دقت کنید در صورتی که پودر چای سبز به صورت آماده در دسترس نداشتید، می‌توانید چای سبز را آسیاب کرده و دو تا سه بار از الک ریز رد کنید تا پودر نرمی به دست بیاورید. سپس از همین پودر استفاده کنید.

برخی مواقع قنادها از شربت چای سبز نیز برای این کیک استفاده می‌کنند. چای صاف شده را به همراه پودرقند داخل كاسه‌ای می‌ریزند و روی شعله اجاق گاز قرار می‌دهند. بعد از 5 دقيقه حرارت، شربت رقيقي به دست می‌آید. سپس وقتی که کیک را از فر خارج کردند، صبر می‌کنند تا  کیک از حرارت بيفتد. در انتها شربت را به صورت گرم و به آرامي روي كيك می‌ریزند.

کیک چای سبز

اما خیلی از افراد ترجیح می‌دهند کیک مطبوع خود را به صورت آماده تهیه کنند. ولی کیک چای سبز به خاطر طعم متفاوتی که دارد در تمامی قنادی‌ها پیدا نمی‌شود. حالا تصور کنید که به یک کافه رفته‌اید. کافه‌ای که توی منوی خود کیک چای سبز دارد. شما هم که عاشق طعم چای سبز. از خوشحالی بال درخواهید آورد. برند کیک تی‌اس جز محدود برندهای تولید شیرینی و کیک در ایران است که در سبد محصولات خود این کیک خوشمزه و منحصربه‌فرد را نیز دارد. این برند، کیک گرین تی یا همان چای سبز را از کیک اسفنجی گرین تی (چای سبز) و toping chocolate درست می‌کند.

کیک تی‌اس برندی است که شیرینی و کیک‌های موردنیاز بسیاری از کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، بوفه‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و تالارهای جشن و مهمانی را در سطح شهر تهران تامین می‌کند.

البته این بدین معنی نیست که اگر شما صاحب این کسب و کارها نیستید امکان تهیه کیک‌ها و شیرینی‌های تی‌اس را ندارید. شما می‌توانید به قنادی ناتلی در خیابان سهروردی شمالی مراجعه کنید. این قنادی کلیه محصولات این برند را عرضه می‌کند. همچنین شما می‌توانید به سایت ناتلی مراجعه کنید و از طریق این سایت کیک چای سبز موردعلاقه‌ی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر در منطقه دلیوری هم باشید که ارسال سفارش شما به صورت رایگان انجام خواهد شد.

کیک چای سبز تی‌اس علاوه بر طعم معرکه و منحصربه‌فرد خود، ظاهر متشخص و گشاده‌رویی نیز دارد. کیکی به رنگ سبز. پوشیده شده با ژله و خرده‌های ریز چای سبز. همراه با بافتی نرم و ترد. فرصت امتحان کردن طعم بی‌نظیر آن را از دست ندهید.


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 248 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 20:29

فال روزانه 30 دی

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فرودین: شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.

اردیبهشت: این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شايد در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

خرداد: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

تیر: شما امروز می‌توانید به اوج موفقیت برسید، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتما فعالیت‌های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت‌های قدیمی خود را حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری‌ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می‌شود. انتخاب در دستان خود شماست!

مرداد: شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

شهریور: شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خود را بکنید، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد، آن وقت فایده این همه تلاش‌تان چه خواهد بود؟!! سياره بخت تان يعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. به جای اینکه سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از اینکه نوع نگرش و بینش‌تان بهتر شد، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید.

مهر: شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

آبان: برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

آذر: هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

دی: امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

بهمن: شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

اسفند: امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.



نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 19:17

یکی از ایستگاه های قطار شرکت کامی ژاپن، علیرغم ضرردهی، سه سال است که برای رساندن فقط یک دانش‌آموز به مدرسه و بازنماندن وی از تحصیل، تعطیل نمی شود.

ایستگاه قطار شرکت کامی در جزیره هوکائیدو واقع در شمالی ترین نقطه ژاپن، زمانی بسیار فعال بوده است. اما در سالهای اخیر تعداد افرادی که به این منطقه رفت و آمد می کردند به شدت کاهش یافت. در نهایت فقط یک نفر باقی ماند که به طور منظم از این خط دو ایستگاهی به طور منظم استفاده می کند: یک دختر دبیرستانی.برنامه حرکت قطار با برنامه این دانش آموز تنظیم شده است.

سه سال پیش، اوضاع راه آهن ژاپن که مدیریت این خط را بر عهده دارد تغییر کرد. اگر این خط تطیل می شد، دختری که برای رفت و برگشت به مدرسه هر روز از آن استفاده می کردف با مشکل مواجه می شد. به خاطر همین موضوع، سه سال تمام، این خط با زیاندهی به کار خود ادامه داد. ساعات ورود و خروج قطار در این خط بر اساس برنامه مدرسه آن دختر تنظیم شده است.

این دختر که نامش اعلام نشده قرار است در ماه مارس فارغ التحصیل شود که به محض فارغ التحصیلی او این خط نیز به فعالیت خود خاتمه خواهد داد. در چند وقت اخیر در نواحی اطراف این ایستگاه ۲۰ خط قطار تعطیل شده است. جمعیت سالمند ژاپن در این باره می گویند که دولت ژاپن نه سالمندان را نادیده می گیرد و نه جوانان را.

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 15:02

دختری به نام روئی (Roey) که خاله اش سامانتا پارسونز (Samantha Parsons) 18 ساله اهل اوهایو گریمش کرده و عکسش را در توییر منتشر نموده بود، یک شبه تبدیل به یک ستاره در فضای مجازی شد.

سامانتا در حال نگهداری از خواهر زاده اش بود که کودک، او را در حال آرایش کردن دید و خواست تا خاله اش او را هم آرایش کند. سامانتا می گوید ” هر دفعه که من او را آرایش می کنم، او هیچ وقت از گونه های سرخ و خط چشم راضی نیست. این آرایش در کل شش دقیقه طول کشید و بعد از گرفتن چند عکس او را به جلوی آینه بردم تا خود را ببیند ولی او به محض دیدن خودش دست من را گرفت و شروع به گریه کردن کرد. ازش پرسیدم که چرا ناراحت شده و او گفت که از دیدن خودش ترسیده است. پس ما ارایش صورتش را شستیم. البته در وسط شستن صورتش او تصمیم گرفت که نمی خواهد ارایشش را بشوید و می خواهد در نقش یک دانشمند دیوانه بازی کند، آن روز گذشت.”

روئی

بعد از آن سامانتا عکس ها را در توییتر منتشر کرد. او می گوید:” من چندتا از عکس ها را منتشر کردم بدون اینکه انتظار چنین چیزی را داشته باشم، بعد گوشی من تمام مدت زنگ می زد، باورم نمی شد که این عکس ها انقدر مورد توجه قرار بگیرند.”

پستی که سامانتا در توییتر منتشر کرده 39 هزار بار ریتوییت شده و 52 هزار لایک گرفته، پست هایی که این عکس ها را کپی کرده اند نیز تا 18 هزار ریتوییت و 40 هزار لایک داشته اند.


نئوپان ضد آب راین

- - , .

آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید...
ما را در سایت آموزش آشپزی و مطالب جالب جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان ash بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 15:02